Teslimat Koşulları
Siparişini verdiğim ürün ne
zaman elimize ulaşır?
Kredi kartı ile vereceğiniz
siparişlerinizde banka onayı anında alınabilmekte ve siparişiniz hemen hazırlık
aşamasına alınabilmektedir. Havale siparişlerinizde yatırmış olduğunuz ödeme,
her mesai günü başlangıcında hesaplarımız kontrol edilerek takip edilmekte ve
ödemesi gelen siparişler hazırlık aşamasına alınmaktadır. Eğer siparişinizdeki
ürünlerin tedarik aşamasında herhangi bir problem yaşanırsa, ürünle ilgili tüm
bilgiler mağaza yetkililerimizce sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize
gönderilmektedir. Satın aldığınız ürünler en kısa süre içinde size ulaştırılmak
üzere kargo firmasına teslim edilmektedir. Kargo firmaları paketleri teslim
aldıktan sonra bulunduğunuz bölgeye göre 3 İş günü içerisinde, adrese teslimat
yapılan bölgelerde adresinize, adrese teslimat yapılamayan bölgelerde ilgili
kargo şubesine paketleri ulaştırmaktadır.
Siparişim hangi kargo
firması ile gönderilecek?
Firmamızın Yurtiçi kargo
firması ile anlaşması bulunmaktadır.
Listede kırmızı ile
işaretlenmiş veya listede bulunmayan bölgelere adrese teslim hizmeti yoktur.
Ayrıca askeri bölgelerin güvenlik kurallarından dolayı bu bölgelere adres
teslimi yapılamamaktadır. Zaman zaman bölge kaynaklı teslimat yapılmasını
engelleyici veya yavaşlatıcı nedenlerden dolayı teslimatlarda gecikme
yaşanabilmektedir.
Siparişimin kargoya
verildiğini nasıl anlayacağım ?
Sitemizden vermiş olduğunuz
siparişleriniz kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-mail
adresinize siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak
gönderilmektedir.
Ayrıca sitemize üye girişi
yaptığınızda, hesabım bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir ve
siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.
Siparişimi teslim alırken
herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
Teslimat sırasında kesinlikle
ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kargo görevlisi sizden herhangi bir ücret
istediği takdirde lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Siparişim arızalı ya da
yanlış geldi ne yapmalıyım?
Siparişiniz kargo görevlisi
tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette
hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda `Hasar Tespit Tutanağı`
hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat
etmeniz gereken bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri
açıklamalardır. Örneğin, `Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.` gibi
bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından
değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka
tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.
(Örn : Ürün elime
ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür. )
Siparişinizi teslim aldıktan
sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz
ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz
gerekmektedir. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamaz iseniz bize bilgi
vermenizi rica ederiz.
Kargo görevlisine tutanağı
hazırlatarak ürünü bize ulaştırmanız sonucunda, değişim işlemleriniz hızlı bir
şekilde tamamlanacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.
ÖNEMLİ : Elinize hasarlı
ulaşan ürününüzü size teslimatı yapan kargo firması ile bize göndermelisiniz.
Faturam siparişimle birlikte
teslim edilmedi ne yapmalıyım?
Kargo ile teslimi yapılan
siparişlerin, tamamı faturaya göre ve fatura ile kargo firmasına teslim
edilmektedir.
Resmi faturalarımız yollanan
siparişinizin ayrılmaz bir parçasıdır. Faturanız, siparişinizin yer aldığı
kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşeti içinde size ulaştırılmaktadır.
Herhangi bir nedenden dolayı
kargo firması tarafından bu cep içerisinde bulunan fatura size teslim edilmez
ise lütfen kargo yetkilisine hatırlatınız ve ısrarla isteyiniz.
Tüm taleplerinize rağmen
teslim edilemeyen fatura için lütfen tutanak tutturunuz ve bize bildiriniz. En
kısa zamanda kargo firmasının bulması sağlanacak veya aslı gibidir kaşeli bir
kopyası tarafımızdan size yollanacaktır.
Gelen ürün benim sipariş
ettiğim ürün değil? (Numarası, rengi veya ürün kodu farklı)
Hatalı gelen ürünü
iade/değişim formu ve faturası ile birlikte Yurtiçi kargo ile bize
gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında değişim yapılarak en kısa sürede
tarafınıza doğru ürün gönderilecektir.
Gelen ürün kusurlu, ne
yapmalıyım?
Hatalı gelen ürünü iade/değişim formu ve faturası ile birlikte
Yurtiçi kargo ile bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında değişim
yapılarak en kısa sürede tarafınıza yeni ürün gönderilecektir.
Siparişimde bulunan
ürünlerin hepsi bana ulaşmadı?
Siparişinizde 1´den fazla ürün
bulunduğu durumlarda gönderimlerimiz parçalı olarak yapılabilmektedir.
Ürün sayısı ile size ulaşan
faturada belirtilen ürün sayısı aynı olmalıdır. Parçalı her gönderim için ayrı
fatura düzenlenmektedir.
Faturada belirtilen ürünler
pakette bulunmadığı takdirde kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz ve
bizimle irtibata geçiniz.
Teslimat zamanında adreste
kimse bulunamazsa ne olacak?
Kargo görevlisi eğer adreste
kimseyi bulamazsa, "Kargo İhbar Notu" bırakır ve kargoyu şubeye geri
getirir. Bu durumda kargonun alıcı tarafından 3 gün içinde şubeden alınması
gerekmektedir.
Sipariş verdikten sonra
alıcı ismini veya adresini değiştirebilir miyim?
Siparişiniz henüz sevk
edilmediği takdirde alıcı ismini veya adresini değiştirebilirsiniz. Adresinize
gelecek olan kargo görevlisi kimlik kontrolü yaparak vermiş olduğunuz isme
teslimat yapacaktır.
Kargo Teslimatı Sırasında
Nelere Dikkat Edilmeli?
Sitemizden verdiğiniz
siparişinizde bulunan ürünler size ulaştığında kargo görevlisi yanınızdayken
isterseniz teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol
edebilirsiniz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık ya da eksiklik söz
konusu ise kargo tutanağı hazırlatarak bize geri gönderebilir ya da bilgi
verebilirsiniz.
Bu gibi durumlarda kargo
görevlisi ile herhangi bir sorun yaşarsanız bize hemen bilgi vermenizi rica
ederiz. Tarafımızdan gerekli müdahale en kısa sürede yapılacak ve sorununuz
çözüme kavuşturulacaktır.
Hangi şehirlerden sipariş
verebilirim?
Türkiye´nin her yerinden
sipariş verebilirsiniz. Türkiye içinde herhangi bir konum sınırlamamız yoktur.
Ürünlerin teslimatları yalnızca çalışmakta olduğumuz kargo firmasının bulunduğu
bölgelerde yapılabilmektedir. Anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının şubesinin
olmadığı bölgelerde teslimat yapılamadığından dolayı, müşterilerimizin paketin
ulaştırılabildiği kargo şubesine giderek paketi elden teslim almaları
gerekebilmektedir.
Yurt dışından sipariş
verebilir miyim?
Şuan için Türkiye dışına
gönderim yapılamamaktadır.